
Regulamin Obiektu
§1.
Przedmiot regulaminu
-
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu.
-
Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej przez Gościa z Hotelem w momencie dokonania rezerwacji, zameldowania lub zapłaty za pobyt.
-
Dokonując czynności wymienionych w ust. 2, Gość potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
​
§2.
Doba hotelowa
-
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.
-
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
-
Przedłużenie doby hotelowej możliwe jest w miarę dostępności i może wiązać się z dodatkowymi opłatami.
​
§3.
Rezerwacja i meldunek
-
Rezerwacji można dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub przez system rezerwacyjny.
-
Gość ma obowiązek zameldowania się w recepcji niezwłocznie po przyjeździe.
-
Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania zadatku lub peÅ‚nej opÅ‚aty za pobyt z góry.
​
§4.
Zasady korzystania z pokoju
-
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres wynajmu.
-
W pokoju mogÄ… przebywać tylko osoby zameldowane. Odwiedziny osób trzecich sÄ… możliwe za zgodÄ… recepcji do godziny 22:00.
-
Gość ponosi odpowiedzialność materialnÄ… za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia wyposażenia pokoju powstaÅ‚e z jego winy lub winy odwiedzajÄ…cych go osób.
-
Ze wzglÄ™dów bezpieczeÅ„stwa zabronione jest używanie w pokojach urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych niebÄ™dÄ…cych wyposażeniem hotelu (z wyjÄ…tkiem Å‚adowarek, suszarek do wÅ‚osów itp.).
-
W pokojach obowiÄ…zuje bezwzglÄ™dny zakaz palenia papierosów, e-papierosów oraz używania otwartego ognia.
-
W przypadku naruszenia zakazu palenia, Gość zostanie obciążony grzywną w wysokości 200 zł za każdorazowe naruszenie, przeznaczoną na dezynfekcję i ozonowanie pokoju.
​
§5.
Cisza nocna
-
Na terenie hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.
-
Zachowanie GoÅ›ci i osób korzystajÄ…cych z usÅ‚ug hotelu nie może zakÅ‚ócać spokojnego pobytu innych GoÅ›ci.
​
§6.
Zwierzęta
-
Pobyt zwierząt możliwy jest tylko za zgodą hotelu i podlega dodatkowej opłacie w wysokości 40 zł / noc
-
Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do sprawowania nad nim pełnej kontroli oraz do sprzątania po nim.
​
§7.
Odpowiedzialność hotelu
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za rzeczy wartoÅ›ciowe pozostawione w pokojach — istnieje możliwość zdeponowania ich w recepcji.
-
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratÄ™ lub uszkodzenie rzeczy GoÅ›cia w zakresie okreÅ›lonym przepisami Kodeksu cywilnego (art. 846–849).
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek siły wyższej (np. pożar, awarie sieci energetycznej itp.).
​
§8.
Reklamacje
-
Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych przez hotel należy zgłaszać w recepcji niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia.
-
Reklamacje rozpatrywane sÄ… nie później niż w terminie 14 dni roboczych.
§9.
Basen zewnętrzny, pomost i taras nad wodą
​
-
Na terenie obiektu znajduje siÄ™ basen zewnÄ™trzny, pomost oraz taras nad wodÄ…, z których GoÅ›cie mogÄ… korzystać wyłącznie na wÅ‚asnÄ… odpowiedzialność.
-
Dzieci mogÄ… korzystać z basenu, pomostu oraz tarasu wyłącznie pod staÅ‚ym nadzorem osób dorosÅ‚ych.
-
Zabrania siÄ™:
-
siadania na barierkach przy pomoście oraz tarasie,
-
skakania do basenu i z pomostu na gÅ‚ówkÄ™ lub w sposób zagrażajÄ…cy zdrowiu,
-
biegania w obrębie strefy basenowej i pomostu,
-
wnoszenia szklanych naczyÅ„, alkoholu oraz ostrych przedmiotów do strefy basenu i tarasu.​
-
-
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i urazy wynikające z nieprzestrzegania powyższych zasad lub niewłaściwego korzystania z infrastruktury wodnej.
§10.
Postanowienia końcowe
-
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjÄ™cia GoÅ›cia, który podczas wczeÅ›niejszego pobytu rażąco naruszyÅ‚ regulamin hotelu.
-
W przypadku naruszenia regulaminu, hotel może odmówić dalszego Å›wiadczenia usÅ‚ug, bez zwrotu kosztów za niewykorzystany pobyt.
-
Wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.
​
​