top of page
Zyzdrój Panorama.png

Regulamin Obiektu

§1.

Przedmiot regulaminu

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu.

  2. Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej przez Gościa z Hotelem w momencie dokonania rezerwacji, zameldowania lub zapłaty za pobyt.

  3. Dokonując czynności wymienionych w ust. 2, Gość potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.

​

§2.

Doba hotelowa

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby.

  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

  3. Przedłużenie doby hotelowej możliwe jest w miarę dostępności i może wiązać się z dodatkowymi opłatami.

​

§3.

Rezerwacja i meldunek

  1. Rezerwacji można dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub przez system rezerwacyjny.

  2. Gość ma obowiązek zameldowania się w recepcji niezwłocznie po przyjeździe.

  3. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania zadatku lub peÅ‚nej opÅ‚aty za pobyt z góry.

​

§4.

Zasady korzystania z pokoju

  1. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres wynajmu.

  2. W pokoju mogÄ… przebywać tylko osoby zameldowane. Odwiedziny osób trzecich sÄ… możliwe za zgodÄ… recepcji do godziny 22:00.

  3. Gość ponosi odpowiedzialność materialnÄ… za wszelkie zniszczenia i uszkodzenia wyposażenia pokoju powstaÅ‚e z jego winy lub winy odwiedzajÄ…cych go osób.

  4. Ze wzglÄ™dów bezpieczeÅ„stwa zabronione jest używanie w pokojach urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych niebÄ™dÄ…cych wyposażeniem hotelu (z wyjÄ…tkiem Å‚adowarek, suszarek do wÅ‚osów itp.).

  5. W pokojach obowiÄ…zuje bezwzglÄ™dny zakaz palenia papierosów, e-papierosów oraz używania otwartego ognia.

  6. W przypadku naruszenia zakazu palenia, Gość zostanie obciążony grzywną w wysokości 200 zł za każdorazowe naruszenie, przeznaczoną na dezynfekcję i ozonowanie pokoju.

​

§5.

Cisza nocna

  1. Na terenie hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 dnia następnego.

  2. Zachowanie GoÅ›ci i osób korzystajÄ…cych z usÅ‚ug hotelu nie może zakÅ‚ócać spokojnego pobytu innych GoÅ›ci.

​

§6.

Zwierzęta

  1. Pobyt zwierzÄ…t możliwy jest tylko za zgodÄ… hotelu i  podlega dodatkowej opÅ‚acie w wysokoÅ›ci 40 zÅ‚ / noc 

  2. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do sprawowania nad nim pełnej kontroli oraz do sprzątania po nim.

​

§7.

Odpowiedzialność hotelu

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za rzeczy wartoÅ›ciowe pozostawione w pokojach — istnieje możliwość zdeponowania ich w recepcji.

  2. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratÄ™ lub uszkodzenie rzeczy GoÅ›cia w zakresie okreÅ›lonym przepisami Kodeksu cywilnego (art. 846–849).

  3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek siły wyższej (np. pożar, awarie sieci energetycznej itp.).

​

§8.

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych przez hotel należy zgłaszać w recepcji niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia.

  2. Reklamacje rozpatrywane sÄ… nie później niż w terminie 14 dni roboczych.

§9.

Basen zewnętrzny, pomost i taras nad wodą

​

  1. Na terenie obiektu znajduje siÄ™ basen zewnÄ™trzny, pomost oraz taras nad wodÄ…, z których GoÅ›cie mogÄ… korzystać wyłącznie na wÅ‚asnÄ… odpowiedzialność.

  2. Dzieci mogÄ… korzystać z basenu, pomostu oraz tarasu wyłącznie pod staÅ‚ym nadzorem osób dorosÅ‚ych.

  3. Zabrania siÄ™:

    • siadania na barierkach przy pomoÅ›cie oraz tarasie,

    • skakania do basenu i z pomostu na gÅ‚ówkÄ™ lub w sposób zagrażajÄ…cy zdrowiu,

    • biegania w obrÄ™bie strefy basenowej i pomostu,

    • wnoszenia szklanych naczyÅ„, alkoholu oraz ostrych przedmiotów do strefy basenu i tarasu.​

  4. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i urazy wynikające z nieprzestrzegania powyższych zasad lub niewłaściwego korzystania z infrastruktury wodnej.

 

 

§10.

Postanowienia końcowe

  1. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjÄ™cia GoÅ›cia, który podczas wczeÅ›niejszego pobytu rażąco naruszyÅ‚ regulamin hotelu.

  2. W przypadku naruszenia regulaminu, hotel może odmówić dalszego Å›wiadczenia usÅ‚ug, bez zwrotu kosztów za niewykorzystany pobyt.

  3. Wszelkie spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.

​

​

bottom of page